Instytucje certyfikujące w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji. Pakiet powitalny
Jak pomagać? Tranzycja osób z niepełnosprawnościami ruchowymi na rynek pracy
Kompetencje cyfrowe uczniów w Polsce – co wiemy z badań międzynarodowych?
Młodzież w świecie pieniędzy. Wyniki badania umiejętności finansowych PISA 2022
Osiągnięcia matematyczne i przyrodnicze czwartoklasistów. TIMSS 2023: trendy, wyzwania, perspektywy
Praktyki czytelnicze polskich uczniów
Prognoza zapotrzebowania na zawody i kwalifikacje. Perspektywa BCU
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w Budownictwie (SRK BD)
Sectoral Qualifications Framework for Food Processing
Sectoral Qualifications Framework for Public Health
Sectoral Qualifications Framework for Real Estate
Sectoral Qualifications Framework for Sport
Sectoral Qualifications Framework for the Fashion Industry
Sectoral Qualifications Framework for Tourism
Stosowanie Metody Bilansu Kompetencji w pracy z uczniami słabosłyszącymi oraz g/Głuchymi
The Polish Qualifications Framework User's Guide
Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023